Summa sidvisningar

30 september 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig..

Ja tanken var att jag skulle ta det lungt men då ringde vikarieförmedlingen och undra om jag kunde jobba! Jo men klart man vill det och få lite extra inkomster!
Så jag jobbade mellan 12-16.30 i en förskoleklass och där har jag varit förrut. Men det gick fint fint och efter det så drog jag ner till stan en snabbis och drog sedan hem.

För vi skulle åka till Uno och Alva för att han fyller 65 år idag men han har varit pensionär sedan efter midsommar :)man märker och hör att han mår bra som pensionär. även Bruno och Solveig kom dit men även Rasmus och Claes med sin tjej Amanda var med också! Var riktigt kul att träffa de för det är inte allt för ofta man ses! Men Claes stötter jag på lite då och då på skolan!
Ja men man saknar verkligen den tiden då när vi alla kusiner var små och vi spenderande somrar tillsammans i våran stuga! Ja jisses vad saker vi hittade på!


Ja men tillbaka till när vi var hos Uno och Alva, där var det en god kotlett med ris :) riktigt gott! Ja sedan blev det ju tårta såklart. En Margareta tårta som ä Uno´s favorit ! Har faktiskt gjort en sån tårta när jag plugga nere i Töreboda! Jisses vad kul jag hade och sedan får vi inte glömma bort hur mycket jag lärde mig! Ja och sedan blev det mycket prata om det mesta som det brukar bli.


Nej nu får det bli sängen snart är riktigt trött och skola i morrn dessutom!



Jag vill inte krama kuddarna längre för de kramar inte tillbaka!
Ha någon att dela täcke med ja förutom mina kompisar!
Men ni får la sussa så sött!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar