Summa sidvisningar

1 september 2009

Tänk om man kunde...

få prova på att få vara någon annan för en dag eller två! Man kunde då lära sig en hel del!



Ja så man kanske skulle ta och berätta man man gjorde i helgen!



Under fredag så var och flängde över hela stan kändes det som! Först blev det äntligen träning=D så det blev att cykla bort till fel sida stan, Bråten och för sedan åka hem för att duscha. senare blev det citytrafikskolan och plugga teori! Det gick riktigt bra och jag känner mig laddad! Ja därefter blev det mat =D för sedan till sist cykla bort till andra sidan stan! Storängen för att hämta min dator! Där gick det på 840 spänn usch vad dyrt!

Ja sedan hem för att packa väskan för senare skulle jag och Lena åka in till Karlstad då vi skulle gå på Blue moon bar!
Ohh jisses vad stort det var där då! ja då säger man bara där kan statt inte ens komma i samma klass! Men där var det rätt kul men vad sjutton varförfattar inte vissa att man inte ens vill dansa med de!? Fast man går undan såföljer de efter! PUCKON! Varför bara inte tänka på hur du vill att nån ska vara mot dig?! Eller vad är problemet!

Ja men efter vi varit där några timmar så skulle vi dra oss hem till Pappa kjell! Men vi kände vi var lite små hungriga! Så vi gick och käkade pizza där vi stötte på tre killar och en tjej som vi prata med! haha de tyckte vi skulle följa med på efterfest men de killarna såg ut som de skulle somna vilken sekund som helst!

Ja lördagen bestod av att bara ta det lungt! =D

Nej nu ska jag ta och läsa!

pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar