Summa sidvisningar

28 september 2009

Oj oj oj

ja där var den helgen gjord också, den var riktigt rolig! ja mesta dels!

Min fredag bestod av att sitta och plugga inte de roligaset men det blir så nu när man pluggar! För sedan gå och lägga sig någelunda för sedan gå upp tidigt på lördag för att skriva tenta! Det kändes helt okej måste jag ändå säga!
Ja sedan hem för att göra iordning sig för att vi skulle ha en liten fest här, ja det blev snabba ryck!

Ja men när folket väl kom så hade vi det riktigt trevligt och vi sjöng lite singstar! När det var dags att dra ner till Wickan som hade premiär efter det hade haft stängt för de hade gjort om!


Pappa skjutsa ner oss! Ja väl ute så hade dansa vi för fullt! =P Var inte alls för mycket folk där som man hade trott fast! Ja sedan drogvi till viking för att käka pizza! Efter så följde jag med Linda hem och sov där! Vid 10 så kom hennes pappa in och sa att det var frukost men det roliga med det var när han såg Lindas huvud men ett par fötter så han undra ju hur hon låg! Haha men sedan såg han mina skor i halllen =P
Ja och där var jag till eftermiddagen då jag knalla hem för att duscha för sedan ta bussen senare in till Karlstad för att se på Bio!

Det var ett val mellan Beck eller Stieg Larsson film - Flickan som lekte med elden men vi valde till slut Beck! å Ja den var riktigt bra måste jag säga,man får en helt annan bild på Gunvald och numera är han inte polis längre! Ja sedan skulle vi kolla när bussarna går, för på helgerna gårde varannan timma! Så jag ringde till trafikupplysningen där man får prata och ja jag blev galen på den kärringen för hon hörde helt galet knasigt! Men det får jag bjuda på eftersom Linda fick sig ett gott skratt som gjorde att hon fick tårar! Men då hade vi tydligen tänkt helt galet så det var bara att vänta 1½ timme på nästa buss.så vi ringer till Ulliz och åker dit en sväng istället för att traska runt på stan en söndag!

Idag blev det skola då det var den nya kursen som började och den kommer nog bli rätt intressant! =D

Nej nu måste jag plugga inför i morrn!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar