Summa sidvisningar

21 september 2009

Grattis grabbar!

Ja igår så var man och kollade på Bofors -Leksand, jag hade en ren känsla av att det skulle bli vinst. det blev det ju till slut efter straffar ja. Bofors hade helt klart det mesta av matchen ingen snack om saken. Ja och vad gör Leksand i tredje perioden 19.54? Ja kvitterar till 3-3, det var mig en aning surt! Men tack för att de vann till slut och fick med sig 2 poäng istället 1!

ja efter hockey så träffa jag Fia en stund och det blev en film istället för promenad inte så mysigt väder! Även massa snack om det mesta!

Ja nu har yttligare en veckan börjat i skolan och ja snart är det tenta, närmare bestämt på lördag och det kommer kännas jätte konstigt att sitta på en lördag och göra prov! Men hoppas det går bra! Så man inte ska behöva göra om det för då får man plugga dubbelt och det tar ju massa på energin! känner jag ju redan nu när jag ska plugga för körkortet!

Ja men nu ska till pluggandet igen!
Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar