Summa sidvisningar

20 september 2009

Helgen blev mysig

I fredags så var jag med Linda-Marie och Lena, träffades först härdå vi satt och snacka massa men kollade även på massa klipp på youtube. Sedan bar det vidare till Montan där vi käkade! Därefter bar det ner mot stan för att kolla läget! ja där åkte vi taxi =P haha men jisses vad kul vi hade! Det får bli fler gånger!

På lördag så blev det lite partaj hemma hos Malin först för sedan dra ner till statt där det var gratis om man hade skrivit ut en lapp och gick in 23! Ja så det gjorde vi, men Linda-Marie följde inte med ut för hon blev en aning full och mådde inte bra så henne hjälpte jag hem!

Ja men det blev en riktigt myshelg fast man egentligen borde pluggat för nästa lördag så ska man ha sin första tenta! Får se hur det går, ja och dessutom så ska jag skriva upp igen. Men jag vill klara det så jag kan få mitt körkort nu när det "bara" är teorin kvar! Så skulle det sitta fint! Så man kan få en sak mindre att tänka på och bara kunna ta bilen själv =P Ja tack!

nej ska pyssla med annat en stund!Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar