Summa sidvisningar

13 september 2009

Vad blir det?

ja du vad sjutton där sprang den helgen iväg! Jag fattar inte vart alla dagar tar vägen! Ja förra veckan blev till att fixa uppgiften som vi skulle ha med till seminariet i torsdags!


Ja i helgen blev det lungt som bara den!


Fredag så åkte jag in till Karlstad och var med Jenny och Sara då vi träffades hemma hos Jenny först där vi satt drack lite och pratade för senare dra ner till stan där vi satte oss på arena.Det var riktigt trevligt! Tack för kvällen tjejer!


i går lördag så var vi till Askersund på Chokladsalongen! Mums mums säger jag bara! Man kan inte tröttna på choklad! Så underbart gott och så mycket olika varianter det finns.



Med idag så åkte vi en sväng men vart vi åkte har jag ingen större koll på eftersom jag sov:D

på tisdag gäller det! =D

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar