Summa sidvisningar

16 september 2009

Yes nu smäller det!

Ikväll är det premiär för hockey och det börjar med hemmaderby mot självaste Örebro som nu tog steget upp till allsvenskan igen! Så ikväll blir det allt blandande känslor och en riktigt rolig match skulle jag tro!

Annars idag så var jag i skolan och hade en föreläsning och efteråt såg träffades vi i studiegruppen för att diskutera om gruppauppgiften vi fått!
Kom upp om just skoluniform ja men jag känner varför inte?! för då slipper vi detta med vad vi ska ha på oss och då har alla likadana kläder! Ja men visst klart det finns nackdelar med det hela! Men om man ser det i längden så tror jag att det skulle fungera bra! ja nu orkar jag inte lägga ner för mycket tid på det!

Ja annars idag så blir det lungt nu innan jag drar iväg på hockeyn! Ja eller bäst att jag går nu för det kommer nog en hel del folk!
hare gôtt! pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar