Summa sidvisningar

23 september 2009

Segt som bara den


Ja idag var man inne på en föreläsning och ja det var ju inte den roligaste! Vad han skulle få ut med den vet jag ärligt talat inte! Så vi kom överrens om att vi skulle göra den sista studiegruppsuppgiften istället!


Efter det så bar det hemåt igen :) där det blev mat, Grönsakssoppa! Mums!älskar mammas mat och det är något man verkligen uppskattar när man inte bodde hemma under de där 10 månaderna jag bodde i Töreboda! Det är ju när man inte får sånt som man är van vid som man saknar! Jag känner ibland dåligt samvete att jag inte visar att hur familjen och kompisar betyder för mig! Men det är svårt, men jag måste ju erkänna att jag börjar kunna krama mina kompisar mer än förrut och dessutom så har jag öppnat mig otroligt mycket än vad jag gjorde förrut! Det känns som en stor lättnad! Jag hoppas att alla andra också känner så jämtemot mig!? Jag tycker verkligen om er för ni finns där för mig!


Jag vill verkligen kunna umgås med alla mina kompisar men jag känner att just nu har jag varken tid eller ork att kunna umgås med alla som jag skulle vilja! Nu lägger jag ner en hel del på mig själv och skolan! ibland önska man att man kunde klona sig. Men nu är det bara att accaptera hur det är, för det är ju även intressant med pluggandet.

Borde inte sitta här för jag har en del att plugga inför tentan på lördag men man kan ju inte läsa massa när man redan läst massa. Man ska inte bara läsa för läsandes skull utan och lära sig det är en fördel! Så man klarar det och slipper göra omtenta!


Ja i morrn ska man göra det förbannade teorin och ja jag hatar det! För det är komplicerade frågor! Är mer som de gör allt för man SKA kugga! Nej nu ska jag klara den så jag kan lägga undan det och kan satsa fullt ut på skolan! Skulle ju underlätta en hel del kan jag lova för det är ju detta som tynger mig massa!



Ja till helg blir det nog riktigt mysigt , trevligt om inte! Fredag så får man plugga det sista till tentan! ja det känns konstigt att plugga på en fredag och sedan på lördag skriva tentan 9-15. Det kommer kännas ännu mer konstigt! Därefter så blir det fest även denna helg. Men det känns ännu mer speciellt att Emelie och Marcus ska vara med! Det var ett bra tag sedan ska jag säga. För nu bor hon numera i Eskilstuna. Men denna helg ska de vara här och då fick man ju passa på att ordna en liten fest. Ja dessutom så ska Wickan ha premiär nu när de har haft stängt under sommarn för att göra om så det ska bli riktigt kul.
Så ja lördag kommer man nog vara riktigt seg efter tentan men vad gör det när man får umgås men trevligt sällskap =D Ja men närde kan komma hit har jag inte bestämt mig ännu!

Ja och i morrn så blir det lite mysdag hos Malin då vi ska käka hennes berömda Kycklingcurry paj och därefter blir det att se på lyxfällan. Förhoppningsvis så kanske man även kan fira att man klarat körkortet! *Hoppas Hoppas*
Nej nu ska jag ta och varva ner inför i morrn! Sköt om er!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar