Summa sidvisningar

1 mars 2010

Det var den helgen =P

Ja men jag skjutsa ju Erika, hennes mamma å sen en väninna till Valsverket för de skulle på Larz Krizterz! Jisses och det fick man en slant för! Tack och varsågod!
Lördag så tog jag det lungt under dagen och skrev även lite på mitt arbete! för sedan på kvällen så åkte jag och syrran in till Örebro för bio, på Percy Jackson och ja den var bra men lite för förutsägbar men den var bra för det! Efter vi kom hem vid 23 så satt jag bara vid datorn en liten stund för senare lägga sig i sängen och drog på Twiligt! Me love this Movie! Man kan inte bli trött på den!
ja sen igår söndag så plugga jag även då, men sedan ringde Petra och behövde ha blåbärsoppa för hon spydde bara upp det hon fick i sig! så Klart man ställer upp! Efter det så åkte hela familjen med lilltussen till Töreboda för att se om de går att para henne!
haha kommer bara och tänka på min å lindas diskussion om att vi bestämmer vem hon ska para sig med på ett vis men ändå avgör hon själv om hon vill! men tänk om vi gjorde så med oss människor att man bestämmer vem vi ska skaffa barn med! Jisses ja det vore inte kul!
Så nu får vi se hur längde hon ska vara där nere i Töreboda och om fattar tycke för Hugo Boss som hanen heter =P

Ja idag blir det att plugga så mycket som möjligt!

Äta nu blir det!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar