Summa sidvisningar

2 mars 2010

Varför kom jag och tänka på det nu för?

Ja det kom verkligen från ingenstans. Usch fick en lite så nere känsla om att jag är ensam! har nu inte känt den på ett tag men nu kom det fram av någon anledning! Jag saknar den där närheten från nån man verkligen tycker om och som man bara kan ligga i en soffa tät intill varandra och bara kramas och se på en bra film! För att vara få den där närheten som man verkligen behöver och vill ha!
Kan inte jag också få känna pirr i kroppen bara genom att tänka på dig! Det där lilla pirret känns så otroligt underbart! Få längta till någon så pass mycket så man känner att man skulle kunna göra vad som helst för att bara få en kram!

Ja jag vet inte vad man ska göra längre, känns bara som killar är ett stort mysterium så man inte förstår hur de tänker eller vill!

Försöker så gott som det går att skriva på arbete och det går segt men framåt!

nej ska försöka göra nån nytta nu!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar