Summa sidvisningar

17 mars 2010

Segt men framåt går det

Ja nu försöker man fåihop den andra rapporten och ja det är inte direkt det roligaset men det är ju detta jag kommer få hålla på de närmaste 3 åren så bara att vänja sig och ja man får hoppas att man kommer på sitt sätt att plugga bäst på!

Usch om man inte kunde fål ite självdiciplin så skulle det sitta fint! Finns så mycket annat runt omkring som är lockande! Att kunna känna nej nu ska jag plugga istället för att göra det där som är roligt! Ska försöka komma igång med det sättet att plugga på!


jag har nu länge funderat på det där med förhållande och ja jag känner att jag inte har något behov av att ha någon kille för om man bara ser på så har jag varit singel i lite mer än 4 år och ja jag trivs på något vis med singellivet och ja och "slippa" det där med att ha någon och nu menar jag inte att jag saknar närhet men det är ju den biten jag saknar men vill helt enkelt inte binda mig för jag känner mig inte redo enkelt! Men egentligen varför man binda sig tycker jag ändå känner mig ung och vill mer leva livet än att bli bunden till nåt! Men man ska inte heller aldrig säga aldrig för det kanske bara säger pang så är jag jätte kär vad vet jag!

Nej tillbaka till skrivandet!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar