Summa sidvisningar

3 mars 2010

Tacksam är det man ska vara!

Ja jag vet inte vart jag ska börja det hela! Men att vara tacksam för det man har verkar vara väldigt svårt för vissa så man börjar fundera på om de verkligen förstår vad de egentligen har i sin omgivning! De måste verkligen tro att man kan få allt man pekar på och att man inte ska behöva kämpa för att få nåt! Usch för såna människor som aldrig kan vara Tacksamma för det de har!

Ja jag borde sova nu egentligen men jag tänker en hel del och en grej som jag tycker är otroligt är att jag kan lägga mig sent men ändå gå upp någelunda tidigt! Vet inte vad det beror på men det måste vara mer på ett positivt sätt eller?!

När jag kommer till ordet Tacksam så måste jag säga att det är en viktig del i det hela när det gäller allt runt omkring oss! Vi ska inte ta saker och ting för givet utan vi ska slåss för det. Inget står som ett dukat på ett bord!

Jo i mitt tidigare inlägg så prata jag om att ha någon så kan man ju faktiskt fundera på hur vill jag att någon ska vara:

  • Snäll
  • Omtänksam
  • Trevlig
  • Social
  • Sportintresserad
  • Pålitlig
  • Kunna laga mat
  • Händig

Ja men det är lite om vad jag tycker en kille ska vara! Då ska jag säga hur min drömkille ska se ut och ja jag vet man ska inte se på det yttre men nu pratar jag faktisk drömkille ;) Blond men då helst mörkblond, brunögd, gärna minst 1,80, lagom tränad och sist men inte minst SMILEGROPAR! Ohh jisses alltså smilegropar är jag verkligen svag för! Där har ni min drömkille =D

Nej ska väl försöka sova nu!

Pusshej!

1 kommentar:

  1. Jag vet vem som är din dröm kille :)
    Han har du träffa länge. Men inte riktigt set att han är den perfekta för dig.

    SvaraRadera