Summa sidvisningar

31 mars 2010

Sista för denna månad

Yes sista mars idag och i morrn är det första 1april och ja jag fyller dessutom då också! =) Ja idag var det sista skoldagen för denna vecka och lite ledighet på det blir det ju också men fullbokat schema har man kan man säga!

Idag ska jag ta det lungt och i morrn ska jag jobba och sedan kommer farmor för att gratta mig! För sedan på långfredag så kommer mina kusiner och Mammas farbror och sambo men även hennes syster och man =) så det blir allt en del folk här då;) Hehe lite små mysigt måste jag säga!
Tyckte att det var bättre att farmor kommer som i morrn för det blir så mycket folk och hon hänger inte med för fem öre med det man pratar om utan pratar om något helt annat! Så då kan det vara skönt att man bara är med henne då! det blir även utgång på långfredagen på wickan! Lördag så ska jag ha mys med kompisar måste ju passa på när man har tid, för skolan tar en bra tid så man inte hinner med att vara med kompisar så mycket som man skulle vilja! Men tur att de har förståelse!
Ja sedan så kommer det troligen bli att man på sölndag drar ner på Elmia i Jönköping för första gången och kolla på massa snygga bilar ;) ja och med det så blir det massa snygga killar också! Grr eller vad säger man ;)

Måndag så vet jag inget just nu vad som händer! Ta det lungt skulle jagb tippa på =D Hehe välförtjänt!

Nej ska pyssla lite!

Pusshej!

5 kommentarer:

  1. var e min sara? :P glöm inte filtar haha

    SvaraRadera
  2. var? var? ser dig inte *kollar mig runt* nädå... du o jag sara du o jag :P haha

    SvaraRadera
  3. Grattis på föddelsedagen :)
    mvh Rögla

    SvaraRadera
  4. Men ÅH jag är ju är , ser du inte mig =/
    Alltid du och jag;)

    SvaraRadera