Summa sidvisningar

21 mars 2010

Ojojoj

Så vad blir det egentligen med det hela! Ja denna helg var mig en riktig seg kan jag lova! Skrev det sista på arbete för sedan skicka till alla i studiegruppen för sedan läsa alla andra och det var 6 stycker arbeten och tycka till om det! Men det blev ett litet avbrott i det hela ändå med att skjutsa Jessica och även Rögla! Varsågoda!
Ja idag blev det att läsa klart alla arbeten och nu är det att ladda för i morrn när vi ska ha opponeringsseminarie! Tackar för det! Men dagen börjar med föreläsning som jag tror kan bli riktigt intressant!

Ja men nu i veckan blir det lite socialtid, skola måndag och onsdag! Även besikta bilen den röda =P Ljusparty på torsdag också blir det och det blir trevligt med lite social än bara la familja ;) Ja men jag har världens bästa familj inget snack om saken!

ja sen fredag blir det att ta det lungt och ja ni hörde rätt =D För sedan på lördag ska jag med Lena in till Karlstad och hjälpa till på barnmässan ska blir riktigt intressant och lärorikt!

Ja såhär långt som jag vet nu! för på fredag ska vi lämna in rapporten och så var denna kurs slut! för sedan veckan därefter blir det ny kurs! Men den verka inte så lockande men bara att bita ihop och se det positiva i det att man får lära sig massa nytt =)

Ta det lungt och ladda för imorrn;)
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar