Summa sidvisningar

6 mars 2010

Lördag och det blir plugg

ja i torsdags så var jag till Köping för att vara med Jenny och plugga lite och det blev lite gjort iaf och sedan massa prat också! Vi började med att käka lunch på ett ställer som jag nästan fick beslutångest med vad jag skulle välja men det blev en toast =P Mums var det iallafall! Ja sedan blev det en sväng i deras centrum och kolla i affärer! För sedan dra hem till hennes pappa för att plugga lite!
Ja men så det blev en trevligt torsdag med trevligt sällskap helt klart!

Fredag bestod av vfu och ja vad underbara de är där jag är! Jag vill börja jobba och det nu! Men ja jag får vänta ett tag till! känns som långt dit ju! But i going to make it! ;) Give me power!

ja sen efter jag kom hem efter vfu så blev det en tupplur för jag var trött för sedan på kvällen ha filmmys med Linda och massa massa prat som alltid!

Ja men idag var det en seg seg dag må jag lova! vakan först vid 10 :P men efter mamma, pappa å syrran åkt iväg så slappa jag en liten stund till;) För sedan gå upp vid halv 12. halv låg då i soffan och vi drog på luftslottet som sprängdes som jag och Linda såg igår men den somna jag till ;) Gôtt, ja så trött var jag idag verkligen!
ja seden nu försöker man skriva på rapporten men ja det är hur segt som helst! men försöker sakta med säkert framåt!

nej vilken lördag det blir, seg och dryg!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar