Summa sidvisningar

3 december 2009

Alltså vad känner man egentligen!

för det här med jul och och vinter! Ja jag är allt rätt kluven till detta med jul för man växer ifrån det på något vis! Men klart det är mysigt också! Det är mörkt och man kan tända ljus så man fåren hög mysfaktor som är helt otroligt men den faktorn kunde bli ännu högre om man hade någon att mysa med! Men det är bara att gilla läget! Tur att man kan krama sina kuddar!

Ja igår så hade jag dans och musik, ja men det var grymt roligt och ja man fick verkligen ett gymnatikpass mer :D man kunde verkligen bjuda på sig själv och man inte kände att man skämmer ut sig! Det är sånt som man mår bra av att kunna få vara barn och slippa tänka på hur man "bör" bete sig! Det är sånt som man allt för sällan gör! Men man borde göra det oftare! Ja men det var en rolig och lärorikdag igår så var det en långdag eftersom man börja halv 9 och sluta 5 så var det en långt! Men alldeles för lång för sedan när man kommer hem så ska man orka fortsätta plugga och det är verkligen en aning segt!

Ja så hur ser dagen ut idag, jag ska renskriva intrevjun jag och sedan ska jag väl inte göra såmycket mer än att umgås med Linda en stund sen! Ja sedan ikväll blir det att börja läsa på boken Bortbytingen av Selma lagerlöf och den ska tydligen vara bra! men vi får se vad jag tycker!

Nej nu ska man väl inte fördriva för mycket tid här utan göra lite nytta!

Ja sedan så gjorde jag om min blogg lite för ja jag blir lätt trött på något så det kommer nog bli en hel del ändringar lite då och då!Någon ni får leva med ;)

Pusshej

3 kommentarer:

  1. Blev lite chockad när jag såg den nya layouten, var spec en person jag kände igen väldigt väl...Kommer dock ej ihåg att detta kort tagits =P
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Hehe :) det kortet är tagen på Rynninge- KB matchen=D

    SvaraRadera