Summa sidvisningar

3 december 2009

Ja nu är det redan torsdag och vart tog resten av veckan vägen? Ja du det undrar jag verkligen! Ja detta år ska vi inte prata om för det kändes som det nyligen var nyår och nu är det snart nytt år igen! Jisses man blir nästan mörkrädd och det har väl hänt en hel del ändå detta år men inte för jag kommer ihåg allt men något av det bästa så är det helt klart körkortet som är helt underbart att man skaffa sig och ja det känns fortfarande overkligt att man kan åka iväg själv!



Kunna ta egna raggarrundor och bara kunna ta sig själv när man vill iväg nånstans!

Ja sedan är detäven att man tog steget att börja plugga på universiet för det är inte helt självklart att man kan palla sånt eftersom det tar ändå en hel del tid! P!NK konsertet är också lika värdefullt! Men det harändå blivit lite tid med kompisar måset jag säga men hoppas det blir mer sådan tid!



Jag kan som sagt inte komma ihåg allt för mycket för mitt minne är verkligen inte det bästa speciellt inte om man knappat kommer ihåg vad man gjorde dagen innan och då är det kris! Ja men det fungerar ändå för mig konstigt nog!=D



Nej men nu om man går tillbaka till nutid, så vad händer runt omkring mig egentligen?

Ja du det finns lite att pyssla med iallafall i skolan men det är intressant också! Men det känns ändå lite så att man inte har något annat att göra än att har något med skolan men det är såklart skönt att ha något att göra! Än att bara vara hemma och inget ha att göra så det är klart så mycket bättre!

nej nu ska jag fixa lite innan man ska sova!
nattinatti!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar