Summa sidvisningar

19 december 2009

Lång helg=)

Ja igår så var det sista dagen i skolan och det blev dessutom en kort och efter där så var jag till bergvik och Ikea först och kollade lite! Därefter blev det att åka och hyra film då jag inte kommer ihåg namnet på filmen och ja mitt minne är inte det bästa :P Men jag skulle inte kalla det rysare iallafall! Men de moderna rysare/skräck är inte bra! Ja men sedan fick man se lite hockey också! Då det var både bra och kul att Örebro vann efter förlägning! Ja sedan blev det en del snack också! Kom hem någon gång efter 2 då det var - 11! Så kallt var det verkligen!

Ja jag somna ändå rätt fort redan efter någon timme så sov jag och ja det var riktigt skönt! Ja usch kände dåligt samvete när jag gick upp halv 3 =P Ja men kan inget annat säga att det var skönt! Ja det blev mat i magen på en gång, lasagne! Mums! Ja därefter så bakade jag lussekatter och sedan sätta ihop pepparkakhus :) Haha blev så fint så! Kan lägga upp en bild sen :)

Ja och nu blir det lungt men ska snart ut för att köra lite bil:) Jisses vad kul det kan vara att köra bil;)

Ja sedan får jag säga Grattis till mitt kusin barn Magda och hennes kille Mattias som igår fick en dotter!

Snart julafton också och ja det känns konstigt! Vet inte vad jag ska känna riktigt utan enorm tomhet!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar