Summa sidvisningar

8 december 2009

Denna nya veckan...

och jag försöker med att kunna lägga mig tidigare för att kunna få mina timmars sömn för sedan gåupp tidigit och hur bra går det? Ja inte bra iallafall kan man säga! Vet inte vad det är! Jag behöver ändå minst 6 timmars sömn för att vara pigg! Men efter man fått få timmar så tycker man att man ska bli trött tidigt på kvällen men det blir man inte! Vad beror det på! Man kan hålla på så ett tag men om det blir under ett tag så sliter det på kroppen helt klart.

Ja men i helgenvar det tänkt att det skulle bli lungt och ja det blev det mestadel iallafall. påkvällen pålördagen så drog jag på festen för att kolla läget var tanken men fastna där och blev även att jag skjutsa ner de till wickan! Ja och tidigt ville de hem också för där var det inte mycket folk och ja jag blir inte förvånad men det är även synd för jag tycker inte det verkar spela någon roll om det är lönehelg eller blackvecka så är det dåligt med folk! Har folk tröttnat på att gå ut och har mer "hemmafester" och jag förstår de helt och hållet för det är just hemma som man har det roligast. Man umgås med alla och man slipper leta efter varandra! Alltså mycket bättre och trevligare dessutom finns det inte samma chans att det blir bråk!
ja usch får dåligt samvete för söndagen då jag sov till 13.40 och då somna jag ändå där vid 3 så 11 timmars sömn är alldeles för MYCKET! Så ja man var seg må jag lova. Men jag drog till Linda för att hjälpa till med hennes arbete så mycket kan kunde och läste den text jag ska ha läst nu i veckan!

Ja och sedan igår måndag så hade man "bara" en lektion idag och det var Bild, en riktig flummig dam till lärare men riktigt skön också! Jisses kommer nog få en hel del roligt på hennes lektioner! Ja dessutom så åkte Emma med mig in också så hon fick sysselsätta sig på bästa sätt och det gjorde hon genom att läsabok och är inte det minsta förvånad för hon kan verkligen läsaböcker! Ja efter jag slutat så drog vi ut till Bergvik och gick runt där i affärer och käkade även där. Därefter blev det hemåt! Var då bara att åka till Frödingsplan och hämta ut partylite =) Ja sedan hemåt och väl hemma så hade jag fått Transformers, tjoho så den kollade jag och Emma på! Ja sedan blev det inte såmycket mer!

Nej försök stänga ner här för att sova!
natti natti!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar