Summa sidvisningar

9 december 2009

Onsdag som man även kallar lillördag

Men jag har aldrig förstått det med att kalla det lillördag och ja lägger väl inte så mycket ner på det utan ska nu gå till vad jag gjort idag! Var till stan där jag var med Malin och ja vi hade det riktigt trevligt :) var först på stan där vi fort igenom de affärerna och ja jag fastna för en grymt söt klänning och det blev visst att man även köpte den =) Se själva----> fast i svart istället för den färgen! Ja jag kära mig helt enkelt ner mig i den!
Sedan bar det iväg mot skolgärdet där det bara blev att kolla på saker! Nej men om vi nu pratar om julkappar som jag är nästillklar med ,ska bara köpa någon till så ja jag känner mig helt klart nöjd! Med att man hunnit med det så nu blir det att kunna släppa det mer eller mindre! Ja därefter så blev det en snabbis till lilla Degerfors där det blev sko Hjalmar och ja även där blev jag kär kan jag lova och ja det kändes tungt i plånboken men ja jag köpte även det men tänkte efter en hel del. jag har köpt julklappar de jag ska köpa till och frågade även om det fanns möjlighet att beställa in fler men ick och då kändes det ännu mer att jag vill ha! Så efter om och men så köpte jag även det! Så nu har jag bestämt vad jag ska ha på mig under jul och nyår! Inte ofta jag vet det utan man står där samma dag några timmar innan man ska vara klar =P Känns ju inte helt fel!

Ja så nu är det bara att lägga ner tid och ork på skolan och slippa tänka på vad man ska köpa! Nej nu ska jag bara skriva på uppgiften och läsa för sedan sova tidigt! Ska skjutsa syrran och mamma till busstationen då de ska åka till Göteborg över dagen och gå på julmarknad på liseberg bland annat :) mysigt antar jag!

Ja plugga en stund och sedan sova!
pusshej

1 kommentar:

  1. Hihihihih... där ser man.
    Och du som inte ville ha något. Får väl se vad det blir imorgon.

    SvaraRadera