Summa sidvisningar

25 december 2009

Juldagen



Ja jisses jag är redan vaken och då är det roligt att man vakna av sig själv och känna att jag kan inte sova mer. Då somna jag även vid 4! Så nu sitter man här rätt pigg konstig nog! Men klart det känss bra att vara uppe så pass tidigt! Så nu ska jag bara ta det lugnt några timmar och sedan blir det att käka julmat igen =P Ja det blir ju lite sådant minst idag också och ja det är inget jag klagar på nu iallafall! För det är god mat! =)



Ja annars idag så blir det mesta dels lungt men det blir mycket troligt att man drar till Renate där hon skulle ha fest för att träffa folk och vara social fast man inte känner sig allt för pigg men det är ändå bra att vara social också! Ja sedan tyckte Ulliz att jag skulle dra dit och det är ingen måste att dricka! Så istället för att sitta hemma så kan jag lika gärna dra dit! Eller vad du tycker du Ulliz? Bjuder även på en bild påmig och Ulliz från Bofors middagen förra året var väl det om jag inte minns helt galet! Ja så vad somhänder nu är att bara sitta här i soffan och ta det lungt.




Ja men jag kan ju ge er ett filmtips var ju ett bra tag sen nu:

The mist!


När staden Maine blir täkt av en dimma som till slut visar sig ta död de som tar sin in i dimman. Vad finns det i dimman? Då en grupp människor befinner sig i affären så tar de skydd där och där blir det en hel delkonflikter mellan förnuft och känslor samt religion och rationalitet! Ingen vet vad som finns i dimman. De blir allt mer konstig stämmning i affären och de bildas grupper mellan människorna där. Man får även ta valet om de vill försöka ta sig hem genom dimman.



Det är en ändå en typiskt Stephen King film men ändå inte,men jag tycker den är rätt spännande och den måste ändå ses fast det inte är den bästa film som han gjort!




************************************************************************************




Kan väl även ge er ett låttips när jag ändå är igång då vill jag tips om en låt som man hörde i serie Dawson Creek men jag kunde aldrig hitta den när man man yngre hade Kazaa men nu har jag hittat den: Evan and Jaron - Crazy for this girl


Ja sedan måste jag även ge er ett annat tips om en låt jag tycker stämmer så bra och man kan inget annat än att få ett leende för man känner igen sig:Magnus Uggla - 1 gången
Nej nu får det bli att kura ner sig i filten i soffan! Så jag kan känna mig pigg sen ;)
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar