Summa sidvisningar

15 december 2009

Varför blir det såhär?

Ja nu är jag fortfarande vaken och man kan tro att man ska kunna sova tidigt för man var uppe rätt tidigt men nej det är dumt! Javisst jag somna en kort stund förrut efter man kollat på Ullared och sov väl en 20 minuter och det kan mycket väl bli att det stör sömnen nu! Får se hur det går idag när jag ska plugga och bli klar med den uppgiften vi ska ha lämnat in på fredag!

Så man kan träffa Gustav med gott samvete på Torsdag och ja det ska bli riktigt kul att ses för jag vet inte hur länge vi känt varandra. Men det är nog sen i våras och han har verkligen stöttat mig då när jagkände mig nere allt som var med Morfar bland annat! Det känns som vi har känt varandra i flera år ochhan vet exakt vad han ska säga för att få mig på rätt tankar och få mig att vara glad! Så jag har mycket att tacka han för!

Försöka sova kanske!
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar