Summa sidvisningar

26 december 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Ja igår var jag med Ulliz till Renate där även Alexandra och Lina var där! Men det vara bara Renate, Ulliz och jag som gick ut!
Ja jag följde med tänkte varför inte! Ja det var inte allt för mycket folk ute på wickan för de flesta var på statt! Men jag tycket det var mer "lagom" med folk där! Men det är verkligen kul att kolla på fulla människor hur de kan göra bort sig bland annat! Ja men vi drog där ifrån vid en halv 2 tror jag klockan var mer eller mindre och sedan åkte man runt lite där och ja det hade då inte kommit lite snö direkt utan MYCKET!
Ja jag tycker inte om det allt för mycket för det blir så himla kallt då! Ja men det var lite små kul att köra då ändå!

Ja sen hemma och fick sova några timmar sen ringde en kompis och undra om jag inte kunde skjutsa hem honom ja men det är väl klart! Hade varit på efterfest! Så jag var hemma igen vid 11 så idag har man varit riktigt seg må jag lova! Så det har bara blivit att ta det lungt vid datorn och lyssnat på massa musik! För idag är det bara jag och Emma hemma för vi gav mamma och pappa hockeybiljetter till dagens match mellan Färjestad och Rögle! Hoppas det blir en bra match! =)

Nej tja om vi ska försöka fixa nåt att äta tro!
Tjoflöjt!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar