Summa sidvisningar

4 juli 2009

Blixtar och dunder

är något alldeles magisk :D Ja men även något mysigt och för att sitta under ett tak utomhus medan det det blixtrar , mullrar och regnar så kan man helt enkelt bara njuta! Det gör jag iallafall! Jisses här vid 3-4 i natt så vakna jag helt plötsligt och precis när man skulle till att somna om så kommer det ett riktigt högt muller precis ovanför oss så där blev man rädd:P

Ja så vad hände igår då: Jag var först iväg och tränade för sedan dra ner till stan en sväng. Men sedan så var det ju en hel del oväder :) men ack så mysigt! Ja sedan så övningskörde jag en sväng runt möckeln , men där vi även åkte förbi hos Uno och Alva för att vattna deras blommor nu när de är borta! och sedan blev det även en sväng förbi grandbergsdal också jag bestämde :P

När vi väl kom hem sedan så tog vi oss lite att äta! Ja det blev även korv med bröd då också eftersom vi inte orka göra något direkt avancerat! Haha Så ja man kommer nog föräta sig på det!
Ja men sedan så börjar det komma mer åskväder så då är det inte så smart att kolla på tv,så vi åkte yttligare en sväng då jag också körde! Börja komma bättre överrens med V70, tur är väl det! Ja men vi åkte mot Nora, det var tydligen något där sa Mamma! Jo men visst var det så. Men vad sjutton det kosta 250 spänn för att komma in på det området! Dyrt, svar JA! Ja men sedan var det inte allt för mycket heller! Ja sedan åkte vi mot Grythyttan och sedan vet jag inte riktigt vart vi var mer ;P Ja men vi åkte väl vid en 20 hemifrån och var hemma vid halv 12 :P så det blev en lång sväng! Men så kul att köra! Men det var lite läbbigt att köra i mörker!

Ja men på tal om det, förrut när man skaffa körkort när ens föräldrar skulle ta körkort så körde de även mörkerkörning!
Jag: Pappa du fick väl köra mörkerkörning när du tog körkort?
Pappa:Jo det fick man
Jag: Ja men då körde ni på kvällen?
Pappa: Nej vi körde mot Örebro
Jag: Örebro? Ja men körde ni på kvällen?
Pappa:Jaha trodde du sa hotell!
Jag: Nej:P

Haha klant :P

Ja men nu sitter man ute i detta fina vädret! Ska väl försöka ta mig till Degerfors och kolla på fotboll! :D Fotboll är ju som sagt ett måste!

Äta snart!

Pusshej

1 kommentar:

  1. Mörkerkörning är ju ett moment när man tar körkort i dagens läge också bara att man "slipper" göra det på sommarhalvåret typ eftersom det är så ljust. annars får man ju ha lektion mitt i natten vid 2-3 :x det sa de på min bilskola iallafall

    SvaraRadera