Summa sidvisningar

15 juli 2009

Helt ensam :P

är man nu när mamma och pappa åkte till Stockholm i morse och syrran jobbar! :D så nu har man varit helt själv i några timmar, inte helt fel kan jag lova:D Men syrran borde nog komma hem snart skulle jag tro!



Ja igår så var Linda och jag på en långpromenad! Riktigt skönt var det allt! :D Så man hann prata om det mesta kan jag lova! Var väl hemma vid halv 11 tror jag! Blev då sängen på en gång :D Helt konstigt nog så var jag redan trött där strax efter 12! Inte ofta men det hade allt med promenaden att göra! Så det är ju en stor anledning att göra om man vill bli trött! Men att ta sig ut på promenad har man inte alltid motivation till! Fast det är rätt skönt!



Ja annars idag så får vi se vad det blir men hoppas dett blir en liten filmkväll med Linda! Annars hade jag tänkt gå ut i trädgården och plocka lite vinbär så man kan göra lite gelé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar