Summa sidvisningar

8 juli 2009

Vättern runt

fast med bil såklart:P Ja vi åkte runt 10 hemifrån då det vara Emma som körde. Vi skulle käka buffé på Stubbegården som ligger utanför Vadstena. Där detär buffé på kaffebröd:D Något jag rekommenderar! Ja sedan bar det iväg mot Gränna då jag körde men inne i själva Gränna fick pappa allt köra! Där är det riktigt mysigt och man märker att det är en hel del turister där.
Därefter bar det iväg till Jönköping och där kan man snacka om att vägarna går kors och tvärs! Ja där är det inte lätt att köra!
Ja sedan bar det uppåt mot Karlsborg och mitt "kära" Töreboda och det känns riktigt konstigt för det är ju lite mer än ett år sedan man gick ut där! Men jag körde från Karlsborg och hem! Det gick riktigt bra om jag får säga det! Men när vi kom till Hova så tog vi ossen bensträckare! Ja men när vi kom hem så släppte jag av mig själv hos Ulliz för att ta en promenad som visst blev en lite längre promenad! Men inte helt fel heller!

Ja väl hemma sedan så blev det sängen! Somna nästan omgående! Tydligen var man mer trött än vad jag trodde! :P

Ja idag så blev det träningtill att börja med. En övning jag gjorde idag var rumpluft med benen på en liten medicinboll, säger bara FAN! Vad man kände i baksidalår på en gång! Ja den kommer nog allt kännas i morrn!:D Men gôtt! Ja resten av dagen blev det köra lite, till Uno och Alva bland annat för att plocka jordgubbar:D Sedan arbetsförmedligen för att få en underskrift för lappen att skicka till försäkringskassan där jag även stötte på Lena och Linda! Ja sedan blev det hemåt och äta lite mat!Färsk potatis och falukorv, å gräddsenapssås med gräslök :D MUMS!!

Ja väl efter det så blev det att ta det lungt innan man skulle iväg på ljusparty där vi fick fotbad :D inte helt fel!

Ja och nu sitter man här igen i detta oväder vi har. Massa regn,åska och blixtrar! Visst är det mysigt med åska men det blir så tråkigt att det ska regna!

Nej nu ska jag ta de lungt!

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar