Summa sidvisningar

16 juli 2009

Ja denna eftermiddag blev inte som jag tänkt mig :P

och inte på ett negativt sätt utan till något riktigt trevligt:) Jag som var riktigt rastlös där på eftermiddag och jag ville göra något nyttigt men jag hade verkligen ingen lust med det! Men så ringde det en ängel :D Tack Fia! Hon var så välkommen så och vi satt i gräset och bara prata massa, en hel del killsnack blev det :D Ja sedan kom vi på ideén och höra vad Christian gjorde men han gjorde inget speciellt så han kom lite senare med Andersson! Så vi satt och snacka en hel del,speladelite badminton som vi var så bra på:D Haha!



Ja så med andra ordså blev en hel lyckad eftermiddag och kväll! Måste blir fler gånger! Det spontana blir oftast så mycket roligare!

Nej nu ska jag bara ta det lungt för att gå och lägga mig! Ska till Karlstad i morrn på öppet hus och även passa på att umgås med Uliliz! :)

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar