Summa sidvisningar

27 juli 2009

Jisses det är ju dåligt..

av mig att helt glömt bort att skriva och nu kommer jag knappt ihåg allt jag gjort i veckan!





Jag har spenderat en hel del tid med Linda denna veckan iallafall man kan ju verkligen säga nästan varje dag blev den lite konstigt nog! Då vi mesta dels flumma runt!:P Som vi är rätt bra på!



Men på fredagen så åkte la familja siljan runt vi åkte hem ifrån vid 9 och vi började då med Leksand och den "staden" är riktigt tråkig! Men där stannade vi och käkade mat, därefter blev det Mora även mat där :P haha vad man äter när man åker runt så:Dja sedan blev det Rättvik där det var en del äldre fina bilar:D sist Nusnäs där de gör dalahästarna! Jisses vad olika varianter det finns! Sedan hemåt ocgh vi kom hem starx efter 10, då jag och Linda drog ut på Statt där Don and the mob skulle spela bland annat :D



Men sedan igår så var vi på Baseboll och andra gången för mig faktiskt! Det är sjutton en riktigt rolig sport att kolla på! varför har jag inte upptäckt den tidigare? Dessutom så är det helt sjukt att just vårat Karlskoga lag Bats spelar i högsta serien i sverige men man hör knappt något om det! Ja men det allra sjukaste är när de vann SM GULD så stod det ingenting! Hallå eller!?

Ja sedan efterBasebollen så följde jag med Linda hem och vi skoja att jag skulle flytta in:P och sedan blev det att jag sov över!:D

Det var den veckan och helgen! :D

Sköt om er!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar