Summa sidvisningar

14 juli 2009

Så underbart men det är saker som fattas!

solen är gramme IGEN:D Efter ha haft ett riktigt regnväder i X antal dagar! Så nu är det bra igen! Men när det är fint väder så är det fotbollen som saknas! Får snart abstinenns :P Ingen fotboll att kolla på ju :/ för nu har de uppehåll! Får vänta några veckor tills serie är igång!



Ja och sedan skulle det inte sitta fel med sällskap, tänk att få kolla på en film och bara ligga och kramas i soffan eller sängen! Fast det är varmt så är det aldrig fel med en kram! Ja det är närheten man behöver i alla lägen! Men jag förstår mig inte på hur killar fungerar! Är ju ett stort mysterium! Så om det är någon som kan förklara för mig så kontakta mig!

Nej nu ska jag inte sitta här i all evighet!

sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar