Summa sidvisningar

19 juli 2009

Vart tog solen vägen?

Ja annars i veckan så har det varit bra väder men i helgenså var det dåligt väder då det har regnat mesta dels! Inte sånt här väder man vill ha när det är sommar! Så ge oss sol!

Så man kan få lite energi och göra lite nytta för när det är sånt väder så blir man bara trött! Fast man kan göra saker så känns det inte lockande!







Har svårt att smälta det att jag ska börja plugga i höst och dessutom i Karlstad som jag aldrig trodde eftersom jag alltid tyckte om Örebro! Men nu blev det inte så! Så nu får vi se hur det ska gå med allt! Men jag känner mig riktigt taggad för de här åren och det är väl mer eller mindre av några olika anledningar!



1. Att få något att göra och slippa arbetsförmedlingen

2. Att få lära känna nya människor

3. Att få prova på något nytt

4. Att hålla på med något man tycker om

Nej nu ska jag kila!Hare gôtt!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar