Summa sidvisningar

30 juli 2009

PIP

Ja har du det varit i snart 2 hela dygn! Ja och inte går jag på det iallafall och det är ju för jag inte har haft råd till det som är riktigt synd för det är verkligen kul att träffa nya människor och bra musik! Men nej det blev att att hoppa över PIP i år,men vad sjutton musik hör man ända hem iallafall!

Ja vad man annars gjort idag! Var på stan med Fia en stund på förmiddage/lunch! Alltid lika trevligt! Ja och sedan tog jag det lungt hela eftermiddagen men sedan någon timma sedan så började jag att plocka här i mitt rum för det såg ut som ett bomb nedslag och sedan ville jag byta sängkläder också för det är riktigt skönt att efter ha städat lägga sig i nyasängkläder efter man duschat :D Så det ser man fram emot kan jag lova men det som saknas då är sällskapet då rå!

Nej nu ska man fortsätta att städa!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar