Summa sidvisningar

14 juli 2009

Jag kan inget annat än att bara le

för att jag vet helt säkert att det blir att plugga till hösten inne i Karlstad och jag har alltid föredragit Örebro men nu får det blir Karlstad! Får ta och bekanta mig med den staden!
Som det ser ut nu så kommer jag läsa från lokalt till globalt, det är SO ämnen!

Ja och sedan förstår jag mig inte på vissa saker när det gäller förhållande! Om det är ett par som är tillsammans som gör slut och sedan blir tillsammans igen ett tag! Alltså vad gör det för förhållandet?! Kan någon förklara det för mig? För det måste tära mer än gör det bra för förhållandet eller? Ja och sedan pricken på i:et så får man inte prata med motsatta könet!Okej?känner jag bara! För vad sjutton om ni verkligen tycker om varandra och känner varandra. Så borde ni ju veta att man håller sig till den personen man är tillsammans med!
Jaja inte mitt problem men man blir ju mycket fundersam på när det är så!


Nejnej nu borde jag sova ska upp i morrn!

Sussa så sôtt!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar