Summa sidvisningar

13 juli 2009

Underbar helg fast...

det inte var det bästa vädret MEN det är tack vare de man har i sin omgivning!

Fredagen spenderade jag med Linda:Då vi bara tog det lungt! Började även kolla på American Pie filmerna för de är ju några stycken 1:an,2:an, the wedding,band camp,the naked mile och the beta house! :P men i fredag hann vi med 1:an och 2:an :D Fan det är verkligen hel sköna filmer men även dyng sjuka :P Ja sedan blev det massa prat i mellan såklart!

Lördag så blev det en tjejmyskväll med Fia,Ulliz och Malin! Då jag bjöd på paj och snacks:P Haha och Ulliz blev visst lite fuller!Fan vad hon prata mer än vanligt! Fia kom litetidigare än de andra så vi fick prata lite skvaller för det är vi bra på;)Alltid lika kul att prata med dig gumman och det blir alldeles för lite som vi träffas som jag skulle vilja!Jag,Ulliz och Malin skulle dra utpå statt för vi skulle komma in gratis och Fia drog lite tidigare för hon har ju gått och blivit sjuker. Det syndes verkligen på henne så då är det bäst att bara ligga i soffan/sängen! Hoppas du blir kry snart!
Ja när vi väl kom in på statt så gick vi ut och satte oss på borggården och bara gotta oss för oss själva för då var det inte mycket folk där inte! Stötte även på Rögla och tydligen så hade han tjatat på Linda att hon skulle ut så jag fick ju träffa henne också:D mysigt! Ja vi dansa allt:D Ja sedan fick ju även en fin fin stämpel så vi kunde gå in på Harrys också! Ja sedan blev den en hel dansande också men Linda gick det inte att få upp på dansgolvet! Ja men kul hade vi allt!Många goa skratt :P
Söndag blev bara lungt, fan inte fy skam när man vaknar så är maten klar så det vara bara att sätta sig att äta :D gott! Ja sedan så åkte vi till Degerfors och spelade bilbingo,och det gick plus minus noll! Direkt efter bingo så släppte de av mig vid Linda:D Ja och vi fortsatte att kolla på American pie men nu hann vi med 3stycken :P the wedding,band camp och the naked mile :P så nu är det sista och bästa kvar! The beta house :D Jag säger bara BÄÄÄÄÄÄÄ:P

Nej nu får det allt blir att sova! Ska iväg till Vingåker i morrn:D Med la familja :P

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar