Summa sidvisningar

2 juli 2009

Otur eller?

Haha vilken dag jag haft med Petra! Det började med att vi köpte med oss kina matoch tog med oss till stugan som vi käka på en gång, det är lika gott :D Ja sedan var det bara att gå i vattnet och bada!
Ja inte var det vartm iallfall men man vänjer sig rätt fort. Ja sedan var våran plan att vi skulle paddla kanont:P Ja det gick bra tills vi skulle få den till land igen! Ja Petra hoppa i vattnet först och sedan skulle jag ta in den! Ja och jag välte hela kanoten ;) haha tur att det bara var vi ja om inte de på andra sidan såg oss :D Ja men det kunde gott illa för jag var inte så långt ifrån båten som låg där! Ja men som tur var gick det bra! Men usch vilken botten det är det! Ja och sedan pricken på i:et så fastna jag med tofflorna i botten men fick loss ena och sedan när jag skulle hitta den andra så gick det inte alls bra! tänkte att de kunde väl hittas någon annan gång :P Ja så vi bada en liten stund till och en bränna på det också! Får se hur det känns i morrn!

Ja sedan när jag kom hem så träffa jag Fia en stund nu när hon ändå var hemma en stund!Alltid lika trevligt!

Nej nu får det bli sängen och försöka att sova!

Natti natti!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar