Summa sidvisningar

18 juli 2009

En hel dag i Karlstad blev det till slut...

Ja det började med att åka in efter 9 så vi var inne någon gång strax efter 10! Så vi gick runt där på universitet och vigick även en liten guidad tur! :D lite små kul! Jisses det känns fortfarande overkligt att man ska börja plugga på universitet!

Ja och sedan vara jag med Ulliz! Tjoho :D Var till stan en sväng och gick runt där! Alltså jag visste inte att det fanns så mycket fina pojkar där!


Ja sedan tog vi det bara lungt och sedan kom la familja och hämta mig. Vi åkte till Ikea och Maxi! Sedan en avslutning med mat från Max!



När vi kom hem sedan så tog jag det lungt en stund innan jag gick och mötte Linda. Däreter gic vi mot stan där vi träffa på Rögla och Pierre som var rätt onyktra!Följd med de till Max där de skulle äta medan Linda och jag dela på en pommes och dricka! Satt där en stund! För sedan gå mot busstationen för att de skulle alla med bussen!




Ja men det blev fullös igår:D Men riktigt mysigt!

Snart så ska jag med bussen till karlstad igen :P Myspys med Ulliz :D Haha som jag sa till henne här i veckan! Du får fan flytta tillbaka! Så tomt här ju! Så roligt att våldgästa henne ju! Ja Linda är också rolig att våldgästa :D


Nej nu ska jag packa lite grejer och sedan bär det iväg mot Karlstad!




Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar