Summa sidvisningar

31 juli 2009

God morgon

alla glada!:D Det är ju en sådan här dag som man ska längta till när man har något att göra det vill säga! Men för mig är nästan varje dag helg! Men det kommer det bli ändring på för till hösten då man kommer vara illa tvungen att vara uppe tidigt när skolan drar igång :P Jisses fortfarande inte smällt det! Ja just ja , jag blev beviljad bidrag och lån :) Så man kan leva någelunda!

Ja kom nyss hem från ha varit och övningskört och det gick riktigt bra! Fan nu börjar uppkörningen närma sig! Så nu gäller det att köra så mycket möjligt så allt flyter på av automatiken! Tänka för mycket ska man inte göra iallafall!

Händer annars idag vet jag inte riktigt inget inplanerat förutom att man ska iväg och träna snart! Tjoho! ja men Benen känner jag inte lika mycket denna gång! För jisses den träningsvärk jag hade i tisdags vara bara för skön ;D Men man kände redan av träningen på kvällen då man darra i hela benen och då förstod jag att i morrn blir det träningsvärk:D
Jo men visst och det hade jag också som även satt kvar även på onsdagen! Det gillar vi!

Nej men ska väl få i mig något i magen innan jag ska iväg och träna!

Sedan får vi se vad dagen utvisar sig!

Sköt om er!

pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar