Summa sidvisningar

8 juni 2009

Det är så det ska kännas på en måndag

Ja man känner sig en aning seg och uttråkad idag och det förklarar faktiskt eftersom det ändå är måndag :) Ja igår gick jag och la mig vid en 1 men somna nog drygt en halv timme senare! Jisses och sedan idag har jag varit allmänt seg, gick upp vid en strax innan 12 :D så det blev många timmar sömn i natt! Inge fel men i morrn så ska jag ta och övningsköra istället för syrran för hon fick ju ändå ta min körninstid i fredags eftersom jag var och jobba ! Så i morrn blir det att gå upp tidigt, ska då köra 7.15! Inge fel för sedan kan jag sitta och plugga för sedan gå till arbetsförmedlingen! Usch tycker inte om det! Ja så vad jag gör just nu är då inte mycket, men man kanske skulle ta och fixa lite mat och äta!

Så jag kilar iväg för att fixa mat! puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar