Summa sidvisningar

2 juni 2009

var försvann solen?

Ja idag var det ingen höjdar väder! Ja idag följde jag med pappsen till Örebro och tanken var att jag skulle övningsköra men klockan var mycket och vi skulle inte hinna och tanka den andra bilen så pappa körde! Men övningskörde lite efter vi kom hem:) Känner bara att flyter på mer och mer! Men det är nu man ska lära sig att hinna läsa skyltar och det!

Nu är det bara att ladda för uppskrivning och uppkörning!
Ja de datum som gäller är det några som vet iallafall! Det är ett tag dit men inte allt för långt ändå! För jisses vad veckorna går fort för det har det gjort på sistone! Man tänker när man är hemma så tänker man att man ska hinna med en hel del, men det gör man verkligen inte! :P Det var någon som sa till mig att den tyckte jag jämt var upptagen och efter den sa det så tänkte jag efter och det stämmer riktigt bra! Det är ju först då man inser! :P Haha!

Ja annars idag har man verkligen ingen lust att vara utomhus iallafall när det är sånt här! Så det får allt bli att vara inomhus :) Just nu har jag precis käkat! Det blev pommes och chickenbits! Det är bara för gott :D


Övningskört lite idag med både mamma och pappa! Det gick väl hyfsat! Ja annars har jag tagit det lungt!

Ska snart in till Örebro och kolla på änglar och demoner!

Sköt om er!
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar