Summa sidvisningar

15 juni 2009

Inte mycket sömn....

Ja och inatt blev det inte många timmars sömn inte för jag tänker alldeles för mycket och jag vet inte vad jag tycker eller känner längre för någon eller något!

Så nu är jag än känsligare än vad jag någosin varit så jag säger bara säg inte allt för mycket negativt till mig för jag känner att jag tar åt mer allt mer :/

Usch jag fattar inte varför det är såhär! Det kommer allt mer än vad jag någosin har gjort! Jisses varför har jag blivit såhär blödig nu helt plötsligt! Varför ska man tänka så förbannat mycket för det är ju oftast på hösten man brukar bli tankspridd för då är det dystert ute men inte jag! Nej det är dumt! Det är ju nu man ska känna sig mer glad för att det är sommar, ja fast man inte kan tro det! Ja visst jag har något som jag kan se fram emot här inom några veckor men förutom det så känns det mesta bara tråkigt! Varför ens bryr sig egentligen!


Men en sak jag kan glädja mig åt är att Fia har fått jobb till hösten! Jag är riktigt glad för din skull! Annars är det mesta bara tråkigt! Jag försöker verkligen se det ljusa i det hela men det är fan mig inte lätt alltid! Varför kan inte jag också få alltid känna mig söt!? Just nu känner man sig bara ivägen! Jag vill må som jag gjorde förrut på ett vis för då kände jag aldrig efter hur jag egentligen mådde! Men visst det är ju bra att man gör det nu på ett vis! Så kanske andra inser att även jag kan ha mina dåliga dagar/veckor!



Jag vet inte hur mycket jag ska våga berätta för andra hur jag känner mig och för vilka!

1 kommentar:

  1. *kram* Det blir bättre.Du gör en stor sak att berätta hur du känner och mår.
    Jag skulle med behöva berätta .

    SvaraRadera