Summa sidvisningar

4 juni 2009

Solen skiner men ändå kallt


Ja idag så var att jobba :) 11.00-16.15 och då var jag åter igen på Karlberg! Ungarna känner igen en och det är ju riktigt kul! Men det känns en aning dumt att man inte kommer ihåg allas namn:P Men det är inte heller direkt lätt att komma ihåg!

Ja efter jag slutat så gick jag hem men sedan kom mamma och hämta mig. Väl hemma tog jag det lungt och sedan så cykla jag iväg till Linda, där vi satt en stund och sedan blev jag så sugen på Pizza så vi cyklade iväg till Dilan där vi delade på en kebabpizza, den vara riktigt god!

Nej nu blir det allt snart sängen är trötter! I morrn blir det förhoppningsvis träning, som det inte blivit varken i dag eller i måndags! Så nu får jag verkligen hoppas att det blir av för det börjar krypa i benen!

Ja den lilla bilden på mig bjuder jag på! Inte ofta man har en helkroppsbild! haha

ja men sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar