Summa sidvisningar

17 juni 2009

Nästan felfri :P

Jo tydligen så finns det inte så mycket att påpeka längre och vad skönt det känns! För det börjar närma sig sakta men säkert! Känner att jag börjar bli nervös för det redan nu! Men hoppas jag klarar det! Skulle kännas som en lättnad!

Ja annars idag så körde jag först vid 7.15-8.15! Ja men som sagt det flöt på bra och det kändes skönt! Därefter satt jag 2½ timmed med att plugga teori och efter det så kände jag inte för att plugga mer :P Ja sedan kom pappa och hämtade mig för sedan hämta upp Emma hemma för att åka till Sibylla och käka! Mums!
För efter det åka till Team sportia som har utförsäljning! Tänkte att jag kunde hitta mig en sport bh men nej det gjorde jag inte! Sedan övningskörde jag en sväng jag kört med trafikskolan mot Kristinehamn!
För sedan åka hem för att börja städa lite! Gick segt kan jag lova, ja för städa är inte direkt kul! Men det är sånt som är skönt att ha gjort också!

Ja men annars har det varit rätt lungt idag ändå! Men det är först nu på kvällen man känner sig en aning trött! Men det har jag bara mig själv att skylla på när jag sover för få timmar!

Nej nu blir det allt snart sängen! Ska ta och läsa Twilight boken också! :D Me like!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar