Summa sidvisningar

24 juni 2009

Tar det nästa gång

jo igår så skrev jag upp men det gick väl la sådär, fick 46! Så nu är det bara att plugga ännu mer så jag kan det nästa gång! Så det var ju ingen rolig dag! Men sedan så åkte vi och köpte mig en dator,som jag är helnöjd med än så länge :P En liten gullig en är det =)



Ja sedan försökte jag till att sola också för färg vill man ju få men så tråkigt att sola! Bara att ligga ner,nej tack! Men så jag läste en bok också så det gick så mycket bättre! Ja på kvällen blev det fotboll då KB mötte Tenhult. Där blev det 2-2 men det kunde lika gärn blivit vinst för något av lagen! Men om man ska säga det rättvisa så var det oavgjort! Inte fy skam att få med sig en poäng!

Nej nu ska jag snart iväg och gratta Lenas mamma Carin som fyller jämt idag!

Sköt om er!
Pusshej

1 kommentar:

  1. Vad du än gör gumman så häng inte läpp för länge utan ta nya tag så hoppas vi att det går bättre för dig nästa gång... bara ge inte upp. Kan tänka mig att det känns tungt men Håller tummarna för dig. Vill att du ska ha ditt körkort innan sommaren är slut :D *hoppas hoppas* // Lena

    SvaraRadera