Summa sidvisningar

16 juni 2009

Tack!

För jag fick något att annat att tänka på igår innan jag gick och la mig så jag somna på en gång och fick mig en riktigt lång sömn i natt! vad det berodde på vet jag inte riktigt! Det var inte tack vare någon utan det var bara jag som tänkte i andra banor!! Jag lyckades men hur vet jg inte så det känns lite små drygt för då vet jag inte nästa gång hur jag ska tänka för att må bättre!

Ja idag blir det lungt som bara den och det behövs det också speciellt när det är fint väder också! Hmm tydligen så har vattnet i Karlskoga blivit smittat av E colibakterie, så nu blir dett koka vattnet innan man kan dricka vårat goda vatten! Men hoppas de hittar källan snart! Så man kan få dricka vattmet utan att behöva koka det!
ja annars är det rätt lungt här idag! Kolla på U-21 EM :) Sverige-Vitryssland så får se hur det går!
Nej dags att fixa mat! det blir köttfärssås och makaroner!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar