Summa sidvisningar

7 juni 2009

Val idag

Jo så var det dags för val igen men denna gång för eu parlamentet! Men grejen med varför det är få som röstar är att man veta så lite om det men tror ändå att det är en mer som röstar!

Ja men annars idag så har jag övningskört en hel del, och även farmor fick vara med i bilen för vi hjälpte henne när hon skulle iväg och rösta! Hon blev inte rädd och det tyder väl på något bra :) hehe! Ja där efter så åkte Pappa och jag för att rösta! Längtar redan till nästa val för regeringen! För jag vill få bort moderaterna från makten!! Usch! Ja därefter så blev det en sväng till Uno och Alva där Mamma och syrran hade varit i några timmar och som nu även satt och kollade på Tennis Finalen! Ja säger bara Bra jobbat Robin! Inte dåligt av honom att komma så långt som han gjorde!
Efter det vara det bara att åka hem och käka mat! Ja sedan ville Emma spela spelet som hon hade köpt och det var ett helt okej spel men roligare om man är fler kan jag tro! Ja sedan blev det att åka en sväng till!
Ja och nu sitter jag här skräll nummer 1 :D

Nej nu ska jag inte skriva mer här!

Sköt om er!

Pusshej

1 kommentar: