Summa sidvisningar

5 juni 2009

Helgen är här redan

Ja igår så tog jag det mest lungt men sedan kom mamma och syrran på att vi skulle åka till Örebro för de hade en marknad där! Det var verkligen hyffsat med folk fast det var dåligt väder! Men där inne så hitta jag ett par byxor, två linnen och en tunika! När vi skulle åka hem så var det lång kö för de som skulle in till Örebro! Vi åkte in i rätt tid med andra ord :) När jag väl kom hem till Karlskoga så mötte jag Lollo och Linda på Mc där vi satt ett tag och bara prata och umgicks! Efter att Lollo åkte hem så följde jag med Linda hem där vi satt och prata massa! Sedan kom pappsen och hämtade mig efter han slutat, han jobbade eftermiddag denna veckan rätt bra! :D

När jag kom hem blev det nästan sängen på en gång!

Idag Fredag så var jag iväg och jobbade, men ska sedan ikväll spela biljard med Jessica,Linda å Lena! Var ju riktigt roligt sist vi spela :D så det blir det säker nu också!

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar