Summa sidvisningar

14 juni 2009

Jisses här har man inte hunnit att uppdaterat

Ja så kan det bli ibland men bara ibland eller hur :) Även de bästa glömmer :P Haha! Ja det är sjutton inte lätt att komma ihåg allt! Dessutom så är det knappat jag kommer ihåg vad jag jag gjort dagen innan :D



Ja men i torsdag så var jag med Linda och vi gick på Strandfesten som vara nere vid näset! Ja där kände man sig en aning gammal men inte så konstigt för att de har gjort det här för högstadieelever! Ja men därefter så blev en sväng med hem till Linda där vi prata massa och sedan spelade vi även lite guitar hero:D

Ja på fredag blev det lungt som bara den, vi åkte till Lindesberg på Plantmarknaden där och därefter skulle jag och pappa åka iväg för att kolla på Strömtorp-Immetorp men då kommer vi dit och den är inställd! Ja så typiskt så vi åkte till nobelstadion för de hade vi sätt att de spela! inga klenisar där inte ;) Ja direkt där efter så fråga Linda-Marie om jag ville med till kupolen på Jerry Williams, ja men varför inte så där blev det snabba ryck! Haha och därefter blev det Wickan faktiskt! Ja där vat det inte mycket folk men en viss full person träffar vi på! Haha nämner inga namn!


Ja sedan igår lördag så blev det Karlskoganatta :D Det var roligt fast det trevliga vädret vi hade! Men det blir vad man gör det till och med trevlig sällskap! :) Ja sedan blev det Statt för mig,Linda och Lena medan Jessica och Lindi gick till wickan! Ja och på statt så hälsar en kille på mig som jag inte trodde skulle göra det, blev en aning paff där! :P Men det var ju gulligt! Ja så TACK alla som var med och gjorde denna kväll till något riktigt roligt :) Ja sedan tack Linda för du sminka mig :) Ja så sminkat som jag varit i helgen har jag aldrig varit!
Den bilden bjuder jag på :D



Ja idag blev det lungt och det blev en sväng till Degerfors folketspark där vi spela bilbingo men inte vann vi något inte! Nej det är väl dumt! :P Ja sedan kom Jessica hit och vi kollade på saw 2 och 3 :) Ja visst blir det vara mer sjuka grejer! Ja så sedan blir det 4 och 5! Men 6an får man vänta till i höst att få se!

Ja och nu sitter man här en stund innan det får bli sängen! För i morrn bitti ska jag övningsköra igen =)
Ja men sköt om er alla!


Natti natti!
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar