Summa sidvisningar

22 juni 2009

Jisses var tog den helgen vägen!

Ja denna helg sprang verkligen iväg! Ja först på fredag då det var midsommarafton så spendera jag och familjen i Rudskoga där vi var fira midsommar när vi hade våran stuga i dom trakterna och man bara känner vad man saknar den tiden då man spenderade sina somrar med sina kusiner och resten av de äldre i släkten! Vi var ju en hel del då och nu är det inte allt för många kvar i livet. Ja man saknar den tiden riktigt mycket!

Det är även såna här tider då man saknar mormor och morfar! För det är faktiskt första midsommar utan morfar! Jisses morfar kan du inte bara komma tillbaka!!! Som en låt som Pistvakt sjunger, Om jag kunde vrida tillbaka tiden! Då ni alla levde, Mormor, Farfar och Morfar! Jag skule vilja lära mig allt vad ni kunde! Speciellt från farfar eftersom jag inte fick lära känna dig!!

Ja annars så spendera jag kvällen hos Pete på fredagkvällen! Jisses vad vissa blev fulla :D Men det var kul! Tackar för att man fick komma!

Ja på lördag sedan så fixa jag och dona inför kvällen då det skulle bli grillning! Kul att ni kom!

Ja efter att de fleasta hade gått och det var bara Petra och Ulliz, så kom Jocke,Jocke och Hampus! Jisses vad fort tiden gick där och helt plötsligt så var klockan 3 :P

Nej nu måste jag sova! Nervös börjar man ju som sagt bli!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar