Summa sidvisningar

29 juni 2009

TACK!

För en helt underbar helg Ulliz! Jisses vad kul vi har haft det! Tanken var ju att vara dären natt men det blev visst 3 :P

Torsdag bestod av bio besök, fast det var fint väder :P men det blev två filmer, Transformer och terminator! Transformer var såååååå underbar! Jag vill ha NU! Terminator var väl helt okej att kolla på! Ja sedan blev det bussen hem och sedan sova nästan på en gång!

Fredag så var vi ute nästan hela dagen och även en liten stund på stranden där vi hade köpt med oss jordgubbar,vindruvor, kakor och dricka =) och sedan blev det några varv på stan där vi kollade på alla fyllon! Jisses! men det var rent myspys!

Lördag blev det en riktigt slapp dag då solen tär på kroppen :P vi halvsov båda två i soffan hela eftermiddagen men sedan framåt kvällen så drog vi ner till stan igen och kollade på både snygga bilar och killar! Speciellt en röd volvo 940 =) Den vill jag ha!

Söndag så var det dags att åka hem! Både skönt och tråkigt! Men vi åkte en sväng till Bergvik. Ja och sedan hemåt, jag körde dessutom hem! Tyckte det gick hyffsat! :D Ja när manväl var hemma så drog jag och Lena till Jessica med hö! Var riktigt roligt :P

Ja och nu sitter man här en stund innan det snart blir sängen! Ska upp i morrn och träna! Tjoho!
Ja sedan blir det att övningsköra lite! Jisses nu börjar uppkörningen att närma sig och jag börjar blir allt mer nervös!

Sova nu!

Natti natti!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar