Summa sidvisningar

1 juni 2009

Underbart med sol!

Ja fy vad underbart att det har varit fin väder hela helgen och även börjar veckan med bra väder! Underbart! Ja idag så blev det ingen träning! Tråkigt men ska dit på onsdag om de inte ringer och jag ska jobba! Längtar redan!

Ja idag blev det jag övningskörde och nu kör jag mer självkörning där hon säger vart jag ska åka , ungefär som det vore en uppkörning! Det gick bra med körningen men då var det annat som jag hade lite problem med! Jisses om de säger att man ska vända, man får ju beslutångest och man verkligen funderar på vilken som är bäst i just den situatione!:P Ja efter jag kört så blev det snabb ryck för jag skulle börja jobba 12.30! Ja men dagen gick fort och alla ungarna är så söta! Ja efter det så var det bara att gå hem i det varma vädret!

Jag säger bara om man bara dricker vatten och är bra klädd och sedan är i skuggan ibland så kan man klara en hel del i denna värme! :D

Nej nu ska jag ta och ta det lungt! Gå ut en sväng för det är nu det är skönare ute!

Sköt om er!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar