Summa sidvisningar

6 juni 2009

Vad ska vi fira?

Jo idag är det ju sveriges nationaldag MEN vad har vi att fira då? Att Gustav Vasa blev svensk, nej tack! Nej helt ärligt alltså vi har ju inget att fira! Bara för att andra länder har det som Norge att de blev fria och blev ett eget land är ju helt klart nåt att fira! Men inte vi på våran nationaldag är idag den 6 juni! Lägg ner! säger jag bara!



Ja men igår så var vi och spelade biljard och det gick verkligen hyffsat för mig att spela :P men vet inte vad det var med Jessica, men troligen att det vara en fin kille enligt henne som spela där! Ja hon ville väl att de skulle komma och lära henne! men vet du hon kan spela, det var ju mer jag som behöver hjälp! Men ett litet tips från mig som inte kan det så bra men som jag vet helt säkert stämmer! Du ska skjuta ner alla dina bollar och sist svarta :P Ja men sedan så spelade körde vi lite bil och JAG kom sists men jag körde ju lungt och säkert! Ska man inte köra bil försiktigt? :D Ja men efter vi hade spelat i drygt 2 timmar så gick vi vidare, men Wickan vill vi inte gå till varför betala 80 spänn! nej men vi gick vidare till The red brick och ja där var det massa folk men så vi gick till Woodys istället! Där var vi ett tag och bara umgicks och prata hade det mysigt :) Lena skjutsa hem mig! Tack Lena och TACK ALLA som vara med som gjorde denna kväll till något riktigt roligt! mer sånt tack!


Ja så i natt blev det inte många timmar för senare gå upp kvart i 7! Där jag följde med på kattutställningen där vi skulle ställa ut "lilltussen" Siri :) och där blev jag någon timme för sedan kom Gunilla,Jerry och Fia och hämta mig för jag skulle vara med på Fias Examens dag! :) Jisses de åren gick ju fort, det känns ju som du nyss började den utbildningen! Grattis igen :) Kul det vara att få vara med på din dag Fia! Sedan blev det mat på det! Tack igen för den maten!

Ja efter det så blev det en slutet på utställningen! Siri var jätte duktig idag och var riktigt lung! Det trodde man inte! Ja sedan när man kom hem å började man känna av att man sovit dåligt i natt och sedan vara i fullgång heladagen :D Så ja jag såg första halvlek av matchen Sverige-Danmark och sedan sov jag :) gott å sova! :) Ja så nu blir det lungt som bara den ikväll!


Ja sedan i morrn så ska man iväg och rösta! Får la se vad det blir!


Sköt om er nu!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar